Tisdag 5/4 -11

Igår så va jag och tränade med Malin sen så åkte jag hem och gjorde inte mycke alls
Va lite med Wille och så bara. Sen kom Verran och hämtade mig så va jag med henne
ett tag sen åkte jag till "hemligt" ;) haha sen hem till mig där Jesper och Fredrik redan va
och kikade på Big brother. När BB var slut så åkte vi till Fredrik och kikade på lite film
som jag somnade lite smått till på slutet sen vart det dags för att åka hem och sööööva.

Idag klev jag upp 08.15 gjorde mig i ordning och åkte ner på stan för att gå på Vandra.
Fan va de e trööööökigt!! Hälsade på Emma på jobbet en sväng och nu har jag precis
tagit en dusch. Ska väl ner på stan med Jesper om ett tag och titta på han medans han
fikar. hahah  Sen på kvällen kanske det blir träning med Emma. Får la se.

Heeeej daaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0