Onsdag 6/4 -11

Vart ingen träning igår för Emma hade migrän? så jag va med Jesper hela dagen/kvällen
typ :) Hängde hemma hos mig och så bara. Sen åkte jag iväg och sov borta :)

Idag har jag städat och tvättat lite iaf sen tog jag med mig tjockisen ut och satte oss i solen.
Va så jävla skönt men så kom min skjuts så då vare bara att åka hem.

Ska ta och fräscha till mig snart om jag orkar eller så sitter jag bara här tills jag ska
äta och sen åka iväg och träna.? Förmodligen blir jag sittandes här. hahah men iaf
sen ska jag träna med Malin och ja sen vet jag inte som vanligt. hahah

I morgon klockan 08.15 går iaf bussen till Gävle, ska dit med Vandra för att kika på
högskolan där. Ska bli tråkigt som fan. hahaa Men men.. man måste ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0