Tisdag 19/10 -10 Update

Jaa Mats kom och hämtade mig så åkte vi iväg på
soptippen och lämnade lite grejer som vi städade bort från huset hans
igår. Sen tvingade han på mig att klippa gräsmattan så nu har jag gjort
de å. Säger bara det, ALDRIG MERA är helt sjukt slut och vafan småa
branta uppförsbackar WTF ska jag orka det eller? kolla på mig. haha
Men nu har jag testat på det och det räcker bra så.. haha
Nu vart man även tvingad och torka golvena så lär väl ta och göra
det sen då när jag har återhämtat lite kraft :)
Man kan ju inte gör allt på samma dag heller e, igår damsög jag, tvättade
och fixade med disken och idag har jag klippt gräset så. :P
Men men.. ska ta och vila lite nu iaf :)
Tjoohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0