Onsdag 20/10 -10

Hoppas verkligen inte pappa läser min blogg.! haha
Men iaf igår så ringde jag och bokade en helkroppsmassage
till min pappa för han ska få det av mig och Zandra i födelsedagspresent.
Gammelgubben är ju så sliten :) Sen va jag på promenad med Verran & Malin
efter det så åkte jag, Mats och Per och kollade på bilar sen hängde jag på
dem när de tränade efter det hem, laga mat sen total däcka man typ på
soffan. Hade en tuff dag igår ja :) haha

Har nyss käkat lite frukost, klev upp 8 i morse och duschade sen ner på
stan för att prata med min jobbc. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på för nå?
Dra igång en film och slappa lite kanske? eller nå? aja..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0