Måndag 4/10 -10

Fredagen vart som så att Mats hämtade mig vid 8 tiden så åkte han och köpte pizza sen
hem till Mats så vart det massor med mys, film och sen sova.

Lördagen var som så att jag vaknade upp brevid min kärlek, klev upp åkte på
bolaget hem till mamma och pappa för att hämta lite kläder, hem till Mats
gjorde i ordning sig, började dricka, hjälpte Mats att städa och så för att
han skulle ha fest och ville ha vardagsrummet klart. Därefter så drog jag till
Madde och jaa jag ska beskriva kvällen, Den va SJUKT rolig helt jävla toppen :)

Igår så vart det till att slappa fram till 4 då jag och Mats åkte hem till min mamma
och pappa och käkade lite mat. Sen åkte vi på hans jobb en snabbis, handlade
och sen hem till Mats igen. Gjorde i ordning fruktsallan och lite käk, badade och
mös på med nån film sådär :) Sen vart det kväller och dags för att sova. Sjukt
jävla underbar helg  :D Men nu har jag sagt att jag ska vara nykter nån helg nu för
fan va de kostar att festa. Uffa..

Är iaf hemma hos mamma och pappa nu jag, städade lite hemma hos Mats innan
jag åkte oxå så lite nytta har man rå allt gjort i dag :) Ska sen iväg och jobba.
Denna vecka jobbar jag mån-tor 15.10-00.30 KÄMPA PÅ :) De värsta är att
jag kommer inte få se min kära pojkvänn nå bara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0