Torsdag 25/11 -10

Om det blir som planerat nu då så kommer Lördagen att bli spännande :)
Ska iväg på en liten hemlighet ;) hahah

Va med Erik och Rebecca ett tag igår iaf, mycket trevligt :) Tack till dem
som orka hitta på någonting med damp Sanne.

Idag ska jag ner på stan, kul att man måste utanför dörren och härja
i det hära vädret då :/ Men man måste ju.. Sen vet jag inte vad som
händer efter att jag varit på stan.

Väntar på svar från alla jobb jag sökt jag bara. Låt mig få nått iaf :)

Jag skiter iaf i dig och går vidare. Skiter i om folk tycker att jag går
vidare för fort men jag vill ha mys och närhet. Behöver inte betyda
att man går från en till en annan eller vad man nu ska säga det betyder
bara att jag behöver mys. No more.

Det är mitt beslut. Sen om du tänker ställa upp för mig eller inte är upp till dig.
Är inget lätt beslut men det känns rätt iaf. Om jag bara tänker på vad jag vill
och inte på allt runtomkring.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas det blir som planerat då :D Det är du värd!

2010-11-25 @ 13:05:12
URL: http://rebeccaristrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0