Måndag 15/11 -10

Väntade hela dagen och kvällen igår på att få åka lite i snön och härja.
Satt typ hela dagen klädd och redo men vid 6-7? så åkte jag och gjorde
annat ist medans jag väntade. Tråkigt att det inte vart av nå åkande iaf.

Va nyss och käkade på Kina (blä) tycker fan inte om sån mat jag e. Men
jag tröck i mig lite ändå. hehe Ska snart iväg och umgås med Jesper.
va tänkt att jag skulle övningsköra men nu så vägrar den att starta :/
hmm.. Så blir en fika på stan eller så då? :)
Senare blir det nog till att åka till sjukhuset och träna? köpa gymkort?
får la se då :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Kina som är så gott :D

2010-11-15 @ 17:14:16
URL: http://louiiiiise.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0