Tisdag 11/5-10

Godmorgon. :)
Vaknade ca 08.20 klev upp då och duschade sen har jag bara slappat framför tv.n väntar på att Jesper ska svara
på mitt sms om han vill leka eller ej :P hehe

Igår vid halv 4 åkte jag, Torbjörn och Mats till gävle för Mats skulle handla saker till jobbet sen handla gym i Sandviken så. Alltid trevligt med en liten tripp sådära. :)

I slutet på denna månad ska vi brudar iväg till Stockholm och festa igen :) tänk va tiden går snabbt, svin bra ibland de. hehe så ska vi bo på Infra och bara hare almänt gött :D

i lördags va jag, Mats, Torbjörn och Simon till gävle på crusingen iaf, yes jag kom dit :D:D:D men det hade varit roligare att åka med någon annan som inte skulle stanna och snacka överallt haha man är ju där för att kolla på bilar ju :P hehe

Sen i söndags så lekte jag med kusinerna Rebecca och Mathilda, trevligt dä :D

Får se vad som händer idag då.. :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0