Fredag 7/5-10

Oj oj oj nu vare ett bra tag sen sist. Men dagarna bara rullar på finfint och jag känner ingen ork för att
skriva så men försöker ta mig tid ibland iaf. Jag är kär som bara den iaf, sitter och väntar på att få börja
övningsköra med Mats, tar fan evigheter innan man får hem pappret ju FAN! Jobbar iaf så fort jag får jobba
men nu verkar det vara lugnt med jobb ett tag vilket suger. Skönt att få vara hemma 1 vecka sen blire bara drygt tycker jag.. BEHÖVER JU PENGAR!! Sommaren börjar närma sig och jag blir snart 20 år :D weeii ska väl bli
kul tror jag. Får se vad man ska hitta på för skoj då :P

Idag ska jag iaf leka med Rebecca och Mathilda om de vill vara med mig då.. haha jag bjuder in mig själv lite sådär så får man se :P Sen i morgon ska jag kanske leka med Jesper, han skulle höra av sig iaf så får väl se då.
kom nyss från Max iaf va och käkade där med Mats så nu ska jag lägga mig i soffan och snutta på min goa filt och låta maten smälta och vänta på att Rebecca ska sluta jobba :P hehe

Tjooo hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0