Fredag 21/5-10

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa, har varit och solat med mamma och Anna sen åkt lite på affärer.
Efter det har vi suttit och snackat ute på gårdsplanen. Riktigt mtysigt :)
Senare ska jag nog vara med kusinerna, kommer säkert bli roligt :D brukar ha roligt med dem så :D hehe
Vad händer i helgen då? Hmm.. inte en blekaste! Får se vad som erbjuds då :) Hoppas på nå kul iaf.
Om 1 vecka drar vi brudar iaf till stockholm, längtar så :D ska bli skit kul tror jag, eller näe jag vet :D

Fick iaf sms av Emma att jag skulle hålla tummarna för de kanske behöver 1 till som ska jobba till veckan så
jag håller tummarna hårt som satan för pengar är ett stort behov nu. hehe

Musik och alfapet nu. :)

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson - BF 1/7

Vi flyttar till en 3a här på granbergshöjden, så det är bara några lägenhetshus bort :P

2010-05-28 @ 00:21:28
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0