Tisdag 16/3-10

Grattis mamma ;) Hon fyller år idag så :P

Torsdags: Gick till Jesper och lekte med honom, vi snackade lite sedan gick vi ner på stan och tog oss en fika. Sedan gick jag till Mats och gjorde ordning mat tills han kom hem (Chili con carne). Efter vi hade ätit så åkte vi till Hällåsen och badade, va mysbelysning och massa ljus där ;) Mys de.
Fredags: Vafan gjorde jag då? Justeja, jag bara mös med min underbara kille :D hehe
Lördags: Åkte med syster min till Segersta och kollade på ett hus de kanske ska köpa, sen kollade jag på sista halvleken hemma hos Mats, efter det hämtade Rebecca mig så lekte vi tills typ 12 eller nå då skjutsade hon hem mig.

Söndags: Vaknade, duschade sen tog jag det lugnt bara, vid 1 åkte jag och Mats + gäng till prästnäset och grillade, jäla mysigt de :) Efter det så åkte jag till Mats och väntade på att få leka med Natalie och Jesper så vid halv 6 gick jag till Rehn och va där till 8 då åkte jag hem.
Måndags(igår): Vaknade tidigt då oxå, skickade sms till jesper att det va fint väder för vi hade tänk att grilla men han va inte vaken halv 9 såklart hehe, gick ner på stan vid 12-1 och träffade Jesper, Natalie och Fredrik, Vi fikade och kollade lite i nån affär sådär sedan åkte vi och bowlade, jag höll på att vinna ett sett för första gången i mitt liv men Jesper skulle sabba och få 3 strickar på sista. TYPISKT! Sen efter det så åkte jag till Mats när han kom hem så åkte vi och handlade mat, laga mat och kolla påfilm och bara hade det otroligt mysigt :D
Idag då: Inte hänt mycke alls, är hos Mamma och pappa nu så mamma får tvätta lite kläder åt mig ;) hehe
Får se vad som händer senare, blir väl inge speciellt skulle jag tro.
TJO HEJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0