Onsdag 10/3-10

Nu var det extremt längesedan jag tog mig tid och ork att skriva,ska försöka vara kort skriven idag. haha

Jobbade förra veckan iaf, är ledig denna vecka :)
Halv bor hemma hos Mats nu iaf :) Trivs enormt bra
med honom så är extremt glad att jag valde att skita i
ryktena och köra på bara :D
I lördags hade vi en liten fest hemma hos Mats så kom
securitas så vi fick böta 1150kr jag kände att det va
mitt "fel" eller på mitt ansvar så jag betalade det jag.
Va med Rebecca igår, åkte på abe och betala lite grejer
som startpacket 4200kr och halkbana 1300kr, fyfan !!
Men nu är jag iaf på väg :) Ska på kurs den 8/4 oxå med ledarna.

Idag vet jag inte vad som väntas för mig, har iaf börjat städa hemma
hos Mats men sen drog jag till mamma och pappa ist så jaa det
är inte riktigt klart där då. Men jaa får se vad som händer i dag och hela veckan.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0