Onsdag 27/1-10

Det känns väldigt bra tycker jag :D
----------------------------------------
Sitter med blekmedel i håret nu,
mamma och jag ska kolla på lite
kläder till galan så fort hon dragit
i sig cancer i lungorna. Sen kommer
Mats hit och äter lite Tacos :) Längesen
man käkade det nu. hehe
Efter det så vet jag faktiskt inte vad
som händer idag, man vet aldrig med
Mats e.

Igår så tvingade han iväg mig till badhuset
iaf för att simma, sur som jag va så hängde
jag på då för att få köpa en Tuffing sen <3
sist jag käka en sån va när jag gick i 9an så
det va värt de :)haha

I morgon så får man lön så kanske blir att
man spenderar den då eller i helgen om
det blir nå Sundsvall? :P

Kommentarer
Postat av: Moster Petra

Nu när du är så duktig och har slutat snusa, så ska väl mamma sluta röka. :)) Eller har du inte???. Måste väl träffas snart å äta palt, tycker det är länge sen nu. / Petra

2010-01-30 @ 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0