Måndag 11/1-10

Hej, ursäkta för  dålig update men är inte hemma så ofta :)
Har haft mycke att göra om dagarna vilken är ovanligt för
att vara jag :) Men det är roligt. Kan iaf berätta vad jag gjort
utav det jag minns just nu. hehe
I lördags iaf så åkte vi till Sandviken på äventyrsbadet och
jaa badade då såklart :P Det va inte så roligt ställe men
jag hade kul ändå. hehe Sen på kvällssidan så lekte
vi bilkurragömma och det va kul i början sen började
det suga. hahah åkte på en fest och där sög det tyckte jag
så då vart det filmtittandes ist :)
Igår så vaknade man och klev upp vid halv 1 gick till
krokanen och fikade sen åkte vi iväg och bowlade. :)
Jag va skit dålig haha men kom inte sist iaf e :D

Idag vet jag inte vad som händer, ligger i soffan nu och
kollar på Charlies Änglar iaf :) Puss hej

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Självklart :) Skriver det på sms innan jag aktiverar lösenskyddet.

2010-01-11 @ 15:10:03
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0