Torsdag 16/12 -10

Vart ingen träning igår heller.. Emma kunde inte så :/ Nu har gymkortet gått ut oxå
och jag är alldeles för fattig för att köpa ett nytt. Drygt de. Men vart mys med götta iaf
mot kvällen, varma hallon, chokladsås, maränger och glass. Nam nam nam..

I morse så vaknade jag, somna om vakna somna om ja iaf höll på så ett bra tag
runt halv 10 så satte jag på tvn och kom på justeja.. ska ju träffa jobbc idag men
visste inte vilken tid alls så klev upp 09.40 och kolla så såg jag att jag skulle dit 10
så fick skynda mig att göra mig i ordning, fast det gick ju inte så bra sen kasta ut
katten och åka ner på stan. Jag hann och det gick bra. Sista mötet med Gunnar,
tråkigt de ändå. hehe Sen åkte vi och skulle hämta mamma på travbanan och sen
på väg hem kom det en häst typ 100m bort och pappa trodde den skulle komma
mot oss eller nå? vettefan vad han höll på med men iaf så han skulle köra åt "sidan"
men körde rätt ner i dike eller så. haha fick iaf ringa efter hjälp så kom han med
traktorn och räddade oss :P hahaha Nyss ätit frukost med mamma iaf :) Börjat blivi
en bra vana det tycker ja :) rejäl frukost.

Ska se när Rebecca svarar så vi ska umgås? får se vad som händer, inga riktiga planer
precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0