Söndag 5/12 -10 Update

Skriver av mig lite..

Det är tråkigt de hära tycker jag. Fast det kanske är rätt? men jag vägrar inse att
det är det rätta.? Tråkigt att det inte finns någon energi till att få det att funka när
det finns så mycke potential till att kunna bli en så pass bra sak. Det va en så pass
bra dag som jag fortfarande lever lite för.. bara sitter och önskar och hoppas att
den dagen kommer tillbaka och kommer allt oftare och oftare.. Men detta är ju bara
önskedrömmar. Man kan inte bli en bättre människa om man inte lyssnar på andra
och verkligen ändrar på sina dåliga vanor. Man måste släppa på sitt ego så är det bara.
Jag vet att det finns andra alternativ för mig och det här kommer bli svårt för jag har
aldrig känt så starkt för någon någongång. Men som sagt.. är det bestämt så är det bestämt.
Inge mer energi ska slösas på någonting som inte den andra vill slösa energi på, eller snarare
sattsa på. Jag skyller inte någonting på mig nu.. För jag fick ingen information om vad jag kunde
göra så då kan jag inte ha gjort någonting heller e. Nu ska inga fler tårar fällas nu ska jag
tänka på mig och min framtid och mina val. Undrar hur bra det kommer gå? gråter mig nog
till sömns inatt med.. Synd att det inte går att banka in någonting så du ser klart och förstår.

Får räcka för idag.. Känner att jag är för sjuk för att hålla på och tänka och härja så.. blä..
Om du inte vill läsa så läs inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0