Måndag 27/12 -10

Grattis Mats pojken.

Jag och mamma har bakat
en tårta till honom så hoppas
han gillar den :)

Gårdagen va fan bra trotts att
det va bråk där ett tag.. Jag hade
det jätte trevligt och roligt hemma hos
Rebecca och Erik. Sen va jag hos Jesper
ett tag, trevligt där med :) Sen hade jag
det jätte roligt nere på tranan :) Och
efterfesten va mest till att städa och vara
irriterad på respektlösa människor..
Lånar man ut ett hus sådär så lämnar man
det inte sådär svinigt iaf e. Skulle aldrig jag
göra och jag vet att mina kompisar inte
skulle göra så heller. men men.. Sen har
man sovit gött fram till 12 då jag klev upp och städade
ännu mera..
Vet inte vad jag ska göra idag? Åka och köpa en present
till gammelgubben kanske? hårfärg att täcka gråhåren med
kanske? hahaha

Kommentarer
Postat av: dan

ja jag vet hur det är. jag har ju en heltidsanställd från johansson o karlsson som måste renovera konstant för o hålla standarden efter honom!

2010-12-28 @ 01:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0