Fredag 3/12 -10

Om det nu är någon som verkligen är intresserad av min blogg och mina utbrott
så säg till så får ni/du lösen för ska panga på med sånt vilken dag som helst. :)

Igår va de tjejkväll :) spelade lite spel och jag vann som vanligt sen vart det lite
snack och så bara :) mys de :) Sen åkte jag hem till Mats och härja lite där.

Ska väl ta och försöka få mamma att hämta mig snart kanske så man kan
övningsköra lite kanske? sen kanske det blir träning och sen vet jag inte
riktigt ännu vad som händer ikväll? men någonting ska jag hitta på iaf :)

I morgon ska jag på fest iaf hemma hos Emma Turesson i byn. Ska bli kul :)
Fast jag blir nykter iaf. Verkligen as fattig denna månad + att jag har tappat sugen
så nå grymt mycke.. Men men.. dags att göra ett ryck nu kanske?

Vilka dryga tjejer det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0