Tisdag 10/8-10

Gjorde rätt i att följa med Mats och de ner till Mantorp på Action meat för fan va kul de va :D
Sett en massa gryma bilar och så :) kom hem lagomt på lördagen så jag hann med Malins fest
och så iaf :) Söndagen vart bara en mysdag typ, gjorde inte mycke iaf e. hehe
Igår så va jag med Rebecca och Mathilda men vid 7 på kvällen drog Rebecca iväg så då tog
jag och Mathilda en promenad hem till Mats och chillade där en stund. Skönt de :)
Idag har jag varit med mamma och Zandra åkt på massa affärer och härjat, snart ska vi färga
håret på varandra och därefter blir det till att åka till Mats och laga Chili con carne åt mig och grabbarna :)
FIIIIIIIINT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0