Onsdag 25/8 -10

Nyss duchat och typ nyss vaknat, eller njaa vaken är jag fan inte än. hahah
Sovit riktigt bra inatt faktiskt :) Vaknade en sväng bara vid 7 så det gick bra.

Idag så ska jag, syster, krille och Daniel ut och käka. Ska nog bli trevligt :)
Fram tills dess vet jag inte hur jag ska underhålla mig men någonting
kommer jag säkert på.

Nu kan jag iaf säga att idag börjar mitt nya allt. För du har sjunkit så
sjukt i mina ögon så jag orkar inte längre. Lite respekt för
mig själv lär jag ju ha någonstans så.

Jaa kilorna går inte uppåt precis, fuck hur jag ser ut. Går ändå
bättre att äta vissa dagar. Beror ju helt på hur jag mår just den dan.

Hoppas jag får en framtid som är bra, en framtid med glädje och
ärlighet. Jag ser fram emot min framtid. Ska ta tag i allt och bara sattsa.
Körkort, lägenhet, jobb.. pang pang pang..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0