Onsdag 7/4-10

Sitter nu och spelar lite alfapet och känner mig lite full. Fick stark mensvärktablett haha..
Näe men väntar och väntar på att Mats ska ringa så jag vet att allt är okej. Och jag
väntar på att få åka och jobba så man kommer hem någon gång. haha

I Måndags åkte jag och Mats till Gävle iaf, åkte in till stan först men där vare stängt så vi
käkade Mc donalds och sedan åkte vi på Ikea i Valbo. Sen åkte vi hem till han och mös på :)
me like :D

I tisdags (igår) så jaa jag mös på med Mats som satan på morgonen, han va hemma från jobbet
så. Sen åkte jag hem och han till jobbet så väntade jag på att få åka och jobba sen åkte jag och
jobba.. hahaha ja ja.. sak samma..

I morgon så ska jag på handledar kursen iaf, synn att jag missar arbetstimmar tack vare det men så
är det ju ibland då. Kommer väl komma till jobbet runt 8 halv 9? så blir ju nån timme jag ska jobba iaf
och sen blire ju helg :D de är nice. hehe

slut snackat nu.. tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0