Söndag 27/9

Ligger bra till än så länge enligt mitt schema :)
Mamma skicka sms och väckte mig i morse,
åkte ner på stan och handlade hårfärg till
henne och solade. Åt frukost i morse så gick
bra att sola :) hihi Sedan åkte vi till sörängsmarknaden
och kollade efter silvershampoo men fanns inge.
Jag färgade mammas  hår och nu har man precis
ätit lite kebab och myser ner i soffan :)

I morgon ska jag som sagt på banken, fixa
så inte pappa fortfarande får 1200kr av mig.
Ska gå på lite affärer också och se om man
kanske hittar nå. Ett par snygga skor skulle
sitta fin fint det :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skor skulle jag också behöva, till vintern :P

2009-09-27 @ 18:57:25
Postat av: Sanne Karismaa

Ja justeja.. vinter skor behöver jag ju oxå

2009-09-27 @ 19:19:51
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Tack tack :P

2009-09-28 @ 15:47:21
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0