Fredag 18/9


Jobbdag 5 Avklarat!

Jaa, idag på jobbet vart det
stressigt hela tiden så man
svettades som en jävla gris.
Är så in åt helvete dålig luft där
inne så man dör fan.
Slutade iaf tidigare idag, klockan
13.00 vilken var jätte skönt :)
Nästa vecka ska jag jobba oxå
tydligen. Ellinor hade satt upp schema
men inte hade hon frågat mig. Men
det gör inge alls, är bara glad att jag
får jobba :) Behöver pengar.
Men nu är det helg iaf :) Och jag gråter
inte precis. Ont i ryggen har jag oxå
som en jävla hora.

I går så sov jag "middag" i ca 2 timmar
as skönt var det såklart :) Sen skulle
jag och Erik kolla på en film i sängen
och jag somnade till den oxå. så nu
ska jag kolla på båda filmerna som
jag har somnat till. Yes..
Puss hej

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Nope, jag jobbar inte ett någe. Arbetslös på högsta grad. Hehe. Men man har ju en pojkvän som betalar nästan allt :P Fast nu är det mina pengar vi tar av denna månad, han betalade ju i utlandet :)

2009-09-18 @ 13:35:15
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0