Onsdag 11/11

Helt tappat skillsen på photoshop känner jag.
Sitter alldeles för lite där, och alla mina idéer
är borta. drygt de.


Sitter vid datorn iaf och tar det lugnt, får
höra på Eriks jädrans trummande oxå.
Börjar lessna som satan på det ljudet nu.
Men man måste ju låtan han ha någonting
att göra oxå.


Mamma sa idag att jag skulle äta middag
med alla Zandras jobbarkompisar. PINSAMT!
men får hoppas man är lite dragen då iaf.
Är så folkskygg annar jag. hehe


Ny design iaf :) Kanske inte så snygg men
gjorde den på ca 5 min så vafan. hehe
ska kanske ta och försöka fixa en lite
snyggare senare om jag orkar. Annars
tar jag nån gammal jag har. :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0