Måndag 23/11

Fredags: Hände inge speciellt alls vad jag minns. Va hemma bara och mös.
Lördags: Färgade underhåret där bak, vart bra men svarta färgen har
"smetat" ut sig i resten av håret men de kommer försvinna hoppas jag.
Sen åkte vi och bowlade vid 6 iaf, gick svin dåligt för mig, haha.. Men sist
kom jag inte iaf :P Efter det åkte vi till Maria Magnusson och festade där.
Jag och Kajsa gick ner först till tranan, va inte så himlands mycke folk
just då men jaa.. hehe Det var en rolig kväll iaf :D

Söndags: Låg bakis hela jädrans dagen, UFFA! Satans tequila jag fick
av kajsa. hahah
Idag: Mamma tvingade mig ner och tog sprutan iaf, så nu har man gjort
det då. Jag som inte ville.. men men... hoppas på det bästa nu då bara.
Kommer väl inte hända så mycket mer idag än så vad jag vet nu.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0