Måndag 16/11

Hemma nu, skönt det tycker jag.

Fredag: Åkte tåget 13.45 råkade sätta mig på första klass och där va
det svin härligt :) sköna stolar och allt. Men fick dock flytta till andra klass. :/
Där va det varmt, luktade illa och va trångt, några ungar som skrek hela
vägen oxå :/ fyfan vilken skillnad alltså, mycke bättre med x-trafik där det
är lika fint i hela tåget, istället för att ha svin nice på ena stället och
hur jävla äckligt och fult i resten av tåget. UFFA!!
Men skulle byta tåg i Uppsala iaf, och vilsen som man va hittade jag
som tur va precis till tåget jag skulle på. ALDIG MER säger jag bara.
Kom till Zandra vid en 6 tiden och började dricka så fort man hade
ätit och så. Vart en liten hemmafest bara, skulle varit ut men blev
inte av.

Lördag: Vaknade runt 8 och Zandra tvingade ut mig i stallet.
Så va bara att kliva upp och gå ut det, hjälpte henne lite
med att fylla vatten och rulla bandage bara. Drack juice och
gick in. Städade lite och började nysa så vare bara att springa
på toan och få upp juicen igen. hahaha men men.. sen segade
man ända tills kvällen började komma så började man dricka igen.

Söndag: Vaknade tidigt även då låg och sega hela dagen sen kom
mamma och pappa runt 4 eller så då åkte vi iväg och handlade och
käkade lite mat. Hade lite familjemys.

Måndag: Vaknade tidigt då oxå, helt otroligt. Packade åkte till Kista och
bytte in två spel åt Erik mot nya Call of duty, sedan åkte vi genast hem.

Sådär ja :D en händelserik helg :D Hoppas det blir av igen någon gång.
Åkte även förbi hotellet som vi bodde på när jag och brudarna va iväg
till Stockholm för att festa :D Fan vad jag vill tillbaka alltså, blir att vänta
tills Maj eller så då bara. hahah
 Skabbig bild men har man dålig mobil och åker i bilen så går det inte att göra bättre. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0