Lördag 7/11

Ja i morgon äre Farsdag då. Har alla handlat?
Själv så gav man sin pappa en väldigt tidig
farsdagspresent. hehe så jag behöver inte oroa
mig över det :P



I går var det en väldigt trevlig kväll. Segt på
Sport in bara men vafaaan.. hehe Roligt att
vara med Malin iaf :P Sry för att jag fittblocka.
hahahaha men men..


Idag mår jag bra, första gången på länge jag
kunde sova länge dagen efter jag druckit oxå
så det va ruskigt skönt :P hehe

Nästa helg ska jag nog ner till min syster och
festa lite där med henne, blir fan aldrig en lugn helg för
mig inte. Men kul när det händer saker tycker jag :D


Ska ta och vila lite nu och bara myyyyysa :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0