Tisdag med massor av sol.


Idag vaknade jag av att pappa var innne i mitt rum och höll på att riva om runt.
Så jag klev upp och gick ut i solen. Satt där kanske max en timme.
Och se på faaaan, jag brände mig. Snacka om het sol ;)
Senare runt kanske 15.00 så kom min faster Kickan och
min kusin Fredrik hit.
Just nu är väl klockan 22.40 ungefär. Fredrik har nyss spöat mig
i både yatzy och finns i sjön. tur unge!!

I morgon så ska jag ner till hälsocentralen och se om man
kanske kan få lite pengar för knäna mina. Det skulle iaf
vara skönt om jag fick det. :D
Kanske blir stenö och på kvällssidan kanske det
blir tranan för att käka lite :P

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Svar 1: Ja, jag måste verkligen fixa pengar och göra det :)

Svar 2: Jag märkte det, det var verkligen INTE gott iaf :P

Svar 3: Jag får från arbetsförmedlingen nu i sommar, för Soc hjälper en inte då :( Jaha, då måste jag prova det :)

2009-06-24 @ 12:33:31
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0