Sommarjobb.

Börjar kännas grymt jobbigt nu.. Inte fått nå svar från Ellinor ännu om jag får jobba där eller inte. :/
Kanske får börja försöka lösa det på nå annat sätt då. Man vill ju inte precis gå jobblös i
sommar :( Då kommer man vara fattig hela sommaren och inte kunna göra nå alls :/
Men men.. Jag hoppas det löser sig iaf.

Va iaf på stan idag, köpte ett linne :) Längesedan jag köpte nå nu känns det som.
Blir väl film och ta det lugnt ikväll antar jag :P Helt okej det. Men skulle ha varit roligare att göra nå
annat än film. men men...
Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tråkigt :( Ring då? och säg att du måste jobba där annars stämmer du dom :)

2009-06-15 @ 18:52:36
Postat av: Sanne Karismaa

HAHAHAHA Det vågar jag inte :P

2009-06-15 @ 19:12:03
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha :) Tråkigt att vara utan pengar.. Men desto mer kan vi leka :D

2009-06-15 @ 19:59:51
Postat av: Sanne Karismaa

hahahha aaa exakt ;)

2009-06-15 @ 21:41:58
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0