Människor Till Allt

Vaknade av att man gick in på Bilddagboken och såg detta i min inkorg..

Förstår inte varför människor orkar hålla på? Alla ser ut olika och borde få göra det oxå.
Inte för att jag bryr mig ett skit om vad de skriver men ändå, det går väl för långt tycker jag.
Och dessutom om att allt ska handla om utseendet, vad händer med samhället?
Nu kan jag inte skriva mer för jag hatar att Erik ska kolla när jag skriver, skäms så mkt.
Men men.. ni förstår vad jag är ute efter här hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja precis, man ska vara så perfekt här i världen det är ju därför man går och mår dåligt över sin kropp till exempel för världen har byggts upp på detta viset :P Alla är olika! Huvudsaken man är frisk

2009-06-08 @ 16:01:49
Postat av: Sanne Karismaa

Du har så rätt så man blir alldeles klen. :)

2009-06-08 @ 18:40:09
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

En anonym person som skriver sånna saker och tror att dom talar för alla är säkerligen bara avis för du var ju hur söt som helst. Vet inte ens vem du är så jag kan ju också vara anonym :P Men iaf, sånna där personer behöver hjälp!

2009-06-08 @ 23:48:55
Postat av: Louise

sååå moget, ojoj.. herregud!

2009-06-09 @ 15:47:46
URL: http://c0nfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0