Wazööp?


Ja nu är man precis klar med all färgning iaf :)
Började med att bleka slingor på Erik, fan va snygg han är ju ;) hihi
Sedan blekte mamma utväxten på mig och efter det färgade
jag hennes utvåxt svart. Erik sitter och spelar Rock band, like always.
Och jag sitter vid datorn lite, ska väl vara med och spela snart jag oxå.

Senare kanske det blir så man följer med mamma och hennes vänner
till Terrassen och äter, sen ska de stanna kvar och festa där men jag
åker nog hem :P hehe

Tidigare idag var iaf jag, Erik och mamma ner på stan och handla lite.
Eller jaa, jag köpte en deo bara och cider :P hehe blir väl att man dricker
nån ikväll ;)

Tjo hej, dags för rock band nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0