Terrassen

Igår: Var först på 80års kalas klockan 13.00 - ca 15.30. Därefter tog jag och Erik en tupplur.
Senare mot kvällen vart det så att man gick upp till Anna i slottet och festa, sen ner på Terrassen.
Svin rolig kväll iaf :) Tummen upp!!

Idag: Vaknade vid 9 och trodde klockan va vid 13.00 men hade helt fel. Somnade om och vaknade igen
för det va så varm runt 13.00 så då klev jag upp. Erik och jag kollade på The hangover, Jävulskt bra film ;)
Sen har man bara tagit det riktigt lugnt. Erik åkte precis hem på cykeln nu till Pappa sin.
Svin glad över att jag har fått varit med honom så många dagar nu <3

Imorgon: Då blir det så att man åker till Doris och hämtar Thage, äntligen :D Sen mot kvällen blir det grillnatta.
Händer nog inte så mycke mer än så.

Bilder sen Igår finns mer på min bdb: SanneKarismaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0