Rebecca & Jag.

Jag vaknade i morse av att flugorna va extremt dryga.
Hade svin sjuk dröm oxå. Jag jobbade på nå typ tvätteri sak
eller så. Så när jag tvättade saker så slutade maskinerna funka
för jag va tvungen att laga dem eller göra de rena. Typ som ett spel.
hahah men iaf, sen klev jag upp frågade mamma om vi skulle till
Doris eller hur det skulle bli, men då sa hon att Doris skulle
bort så vart inte hundtittande för Rebecca.

Så Rebecca frågade mig om jag ville hänga med henne och kolla
på tv:n och så som hon skulle köpa. Jag hängde på såklart :D
Vart euronics, sen Såfin vidare till Dollar, ja vi var fan överallt
nästan :D Var riktigt trevligt faktiskt, skönt att inte behöva vara
hemma och tröka oxå.

Ringde Jesper idag oxå, han skulle iväg på Roadtripp på Tisdag så
vi kan inte träffas för än om ca 2-3 veckor. Eller jaaa, vi har
inte träffats alls i sommar för jag är cp.

Just nu sitter jag och kollar på lite tv, Erik ringde och sa att han
kanske skulle komma, och då blir ju lilla Sanne super glad
såklart :D

I morgon blir det kanske att man åker till Doris ist, och sen FEST!
eller fest och fest, blir en mini förfest hos mig sen ner på Folkan.
Hoppas det blir kul iaf :D
Nog snackat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0