Onsdag idag

Ja jag har nyss vaknat klockan är ca 12.00 och Erik har åkt
till jobbet. Vet inte vad jag ska hitta på idag ännu. Känner
mig så slö idag så :/

Igår fyllde jag år så :) hela 19 år, känns inte att man fyller år
man vet bara om det. Fick nån present igår men får
de flesta när det är löning. Men det är svin lugnt det :P
Erik och jag drog iaf ner på stan så köpte han 2 par shorts och
ett par bad shorts. Sen gick vi till strand resturangen men den
vanliga menyn börja inte för än 15.00 så vi spelade lite mini golf
tills klockan vart 3 då. Erik vann minigolfen såklart, jag sög extremt hårt.

Saknar lilla Thage jag, han kommer väl hem lör eller sön.
Har inte så mycket att skriva idag känner jag. så höres :P

Kommentarer
Postat av: VevveKarlsson

Okej. Det blir nog snyggt. Men tribalen måste ju också vara snygg :P

2009-07-22 @ 21:35:25
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Ahaa :) Lägg ut en bild på kräftan du vill ha (om du har någon bild) så ska jag försöka fixa till nå snygga tribaler till den så får du se hur det blir? :)

2009-07-23 @ 00:35:38
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0