God kväll.

Just nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av Big Brother.
Erik gick precis hem till sin pappa.

Tidigare idag så åkte jag, Samuel, Rebecca och Erik till Spicy cow och käkade.
Kvinnorna bjöd sina män ;) hihi synd att Erik ska vara så dyr!! haha Vart 433kr för
oss 2 och vart typ hälften för R & S. SJUKT, men men.. sånt man får ta ;) haha
Men annars så tyckte jag att vi hade det trevligt och borde göras om.

I morgon ska nog jag, mamma och Rebecca åka iväg till Doris så Rebecca kan
kolla på hunden hon är intresserad av, Åsa heter hon :P Svin söt.

Lördag så ska man ut på Folkan, hoppas det blir folk man känner som ska dit oxå.

Over and out.!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja vi får göra om det men då får dom bjuda och då passar vi fan på att vara svindyra med efterrätt och grejjer ;) Haha! Jag vaknade kl 9 ungefär, fast jag somnade väldigt tidigt med :P

2009-07-31 @ 09:39:01
Postat av: Sanne Karismaa

Ja fyfan va dyra vi ska vara :P

2009-07-31 @ 10:37:52
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0