FREDAG :D



Idag.
Vaknade 12.00 av att mamma väckte mig. Gick ut i solen ett tag
men var för rastlös så vi drog ner på stan ist. Handla lite på systemet
och handlade lite mat.
Sen blir det Grillat.. Mumms och efter det blir det trav (Inte för att jag är intresserad men)
och då ska vi SUPE :P haha som de säger i Sundsvall att vi säger. haha

I morgon.
Så blir det tranan :) Jag är så jävla glad att jag fixa pengar iaf. Weeiii
Hoppas på en kanon kväll iaf.

Igår.
Då var det sista jobb dagen. Blir väl nån tusenlapp efter de 3 dagarna. Mamma tror
jag får minst 3000kr så hoppas på det då :) Fast de kommer nästa vecka då.
Jag är iaf super duper glad över att jag fick jobba med Malin. Hon är så lättsam
och otroligt schöön :D Jag som är så blyg kan vara  mig själv med henne :P

Näe nu ska jag ta och fixa i ordning mig själv inför kvällen. :D

Kommentarer
Postat av: Louise

det kommer bli kanon :D

2009-07-17 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0