Bannetaskene

Ja så sa jag när jag var liten, vet inte om det stavas så men.
Jag sa så iaf istället för Tammefan eller så. hahaha :P

Men jag var iaf på Arbetsfömedlingen idag igen..
Tycker det är pinsamt jag att gå dit, lika så att
gå på soc. haha Försökte få de på arbetsförmedlingen
att fixa truck kort till mig men då var jag tvungen att
ha garanterat jobb efter så får väl söka nå
sånt då kanske.

Igår så stack Erik hem till sin pappa igen,
fast denna gång tog han med sig spelet sitt
oxå så nu kommer jag verkligen ha det tråkigt
om dagarna. hahah
Men på Onsdag och frammåt ska det tydligen bli
finare väder så då blir det nog pressa + bad :D

Oj jävlar.. haha det kom precis in en fjäril till mitt rum
jag vet inte varför men jag vart rädd :P haha mes Sanne
tur att pappa va hemma så han kunde släppa
ut den :)
Näe nu ska jag försöka hitta på nå att göra iaf......
Lycka till Sanne!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaa fjärilsfobi?

2009-07-13 @ 21:09:18
Postat av: Sanne Karismaa

Njaaee jag är väl inte rädd egentligen.

Men jag va väl bara löjlig idag antar jag :P

2009-07-13 @ 22:26:32
URL: http://karismaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0