Söndag 30/8



I Tisdags åkte Jag, Erik & Hägglund till Resele.
På vägen dit så körde väl han runt 180 kanske
helavägen. Men så mötte vi en polis. hahaha
Som tur var så vände inte polisen och åkte efter.
Vi käkade nästan direkt då vi kom fram, fläskfilé.
Svin gott var det :) Efter det åkte vi ut och fiska.
Fast jag lessna efter 1 timme eller så, så de fick
skjutsa in mig till land igen.

De andra dagarna va likadana, Killarna fiskade.
Vi åt, jag kollade på en massa film och på
kvällen vid 22.00 kom de in och vi käkade, kollade
på en film och gick  och sov typ. Inge så himla kul precis.

Fick lön i Fredags iaf 4925kr lr så. Men de pengarna
tog slut på nästan en gång. Va skylldig Erik nästan
900kr och sen köpte jag snus, käka pizza i Gnarp
(Inte billigt där precis) och köpte en Orkide till
Hägglunds mamma som tack för veckan. Så nu
har jag lite mer än 3600kr. Ska åka till Sundsvall
Fredag och handla lite tror jag ;)

Onsdag så blir det kanske bowling :) kul det.
Och idag blir det inge speciellt alls. Spela
med Rebecca på msn :) haha Och duscha ska jag
göra. Har massor av grus i håret för Hägglund kastade
en massa på mig igår. haha Puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jasså vilka ska du bowla med då? :P HAhaha rätt åt dig, helt rätt av han att kasta grus på dig.

2009-08-30 @ 18:38:58
Postat av: Sanne Karismaa

Inte vara elak nu Rebecca. :)

Tror det blir jag,mamma & Erik, Pappa klarar väl inte av att spela så han kommer väl kolla på. haha

2009-08-30 @ 21:49:45
URL: http://karismaaaa.blogg.se/
Postat av: VevveKarlsson

Okej :) Vad är ditt mobil nr? Tänkte skicka lösen till dig där, så att ingen som inte borde se lösenet ser det.

2009-08-30 @ 22:40:49
URL: http://vevvekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0