Fredag 28/2 -14

Nu jävlar vare längesen.. 
Började med en diet i tisdags iaf och har börjat tränat. Självaste Sanne Karismaa som älskar mat och ogillar kyckling har börjat med det. Sinnessjukt!! Men vad gör man inte för pojkvännen sin som vill deffa ;) så nu består min frukost av ett kokt ägg och ett glas mjölk sen är lunchen kyckling och middagen kyckling och kvällsfikat ett ägg och en frukt!! Fyfan hahha dag 2 va jag redan super less på kyckling hahaha 
-----
Renoverat i lägenheten har vi gjort också. Hallen är nytapetserad och fixad från topp till tå, eller inte golvet då. Akvariet är borta och har nu en inbyggd hylla där ist :) garderoben är som ny och utbyggnaden i vardagsrummet är borta :) vart super bra :) 
----
Va uppe halv 7 i morse och skjutsade syrran till ABE 


sen åkte jag hem käkade frukost och åkte 














iväg och tränade. Nu ska jag göra mig i ordning, plocka upp Jesper för att sedan åka och leka med Wille. Ska vara barnvakt någon timme :)

Bildbomb nurå.. Såg att det vart som de vart med bilderna! Haha rörigt 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0