Onsdag 5/6- 13

Skattepengarna smög in igår, skönt de! Fick man en liten slant iaf :) ikv blir det after work och helg! Eller Jaa.. Jag tog på mig att jobba extra i morgon fm, så jag får vänta lite till på helgen hehe.. Men extra pengar behöver man alltid!

Helgen va svin bra verkligen! Massa mys i fredags i solen med god mat, och massa vänner! Lördagen åkte vi ut till min fasters stuga och vart kvar där tills söndagen. Och i söndags vart det biltvättning och lite annat mys :)

Lill Emma räkna igår att det är 6v kvar tills vi får semester och jag börjar ångra mig lite lätt att jag inte tog ut alla veckorna nu haha.. Men men.. Då kan man ju ta ut mer sen ist :) och de är ju bra det också hehe..

Upp och hoppa nu! Ska på stan med Sören :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0