Måndag 25/2 -13

Men jävlar anamma vilken kanon helg då!! :D
Vart vin och mys med syster på fredagen sen kom grannen Micke in en sväng, därefter gick vi över till Micke Malmberg där det spelades lite tv spel och brottningsmatcher haha as kul!! Sen vart man nertvingad till Cielo i typ 30 min haha (01.30-02.00) ovärt men hade svin kul på vägen ner dit och hem, jag såklart startade snöbollskrig Hahah sen tog vi med oss maxmat hem till Micke och vid 4 sa vi god natt :)
Lördagen vart de mat hos mamma, tv spel i timmar med Micke m sen va jag på en fest men gick till Timmie ist där Micke med flera va och kika film!
Söndagen bestod av slapp, myc, skratt och massa maaaaat haha fick även en ny bff ;) haha
Nu är jag helt slut efter jobbet, handlandet osv + att jag fortfarande är sjuk så nu blire slappa framför tvn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0