Tisdag 15/5 -12

Tjoosan såhär mitt i natten..
Krigsvecka på jobbet ja, undra hur glada grabbarna är över det.. hahaha Så jävla kul :) Säger bara en sak, jag älskar vattenbalonger :) Får väl inte jobba kvar länge till vi e haha.. Nyss kommit hem från jobbet iaf, tog en pizza på statiol med Emma å.. I morgon slutar man tidigt iaf :) Sen ledig till måndagmorgon, LYCKA!! Ska iaf till Fredrik på fredag och kika in storlek och pris på min nästa tatuering då som jag ska ha :) hoppas de blir billigt :) haha.. Lite dumt att köra de i Juni kanske men vafan.. Ingen lägenhet har man hittat än heller e :/ hittat nån bra men tänker då inte betala 7000kr för en 2a på 79kvadrat utan balkong e.. hua hua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0