Lördag 7/1 -12

Va riktigt nice igår, fast va typ en evig lökkväll hahaah.. Bowlade iaf och jag vart 2a :) stolt! sen vart det käk på la casetta, helt ok ställe. Käkade en pasta rätt iaf med svamp och fläskfilé och så.. Sen åkte vi till Jesper en stund medans Malin skjutsade folk i sin nya bil hon fått :) sen åkte vi till Micke och va där typ hela kvällen fast vi gick upp och kika in festen hos timmie oxå sådär ibland.. Sen käkade vi max och åkte hemmåt vid 3 men jag och peep låg och snackade till 5 typ sen sömna vi in gött :)
Ikväll blire iaf fest tydligen, ska vara hos Melinda och käka lite och hare gött bara :) Jag BORDE inte dricka men känns kasst att sitta hemma själv och häcka så.. Haaha detta inlägg vart lite särt pga att jag skriver med en hand och typ ligger ner med aja skiter man i :) Hujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0