Tisdag 28/2 -12

Fått lön idag ock är ju inte besviken över mina 19 papp iaf :P tränar och jobbar ja bara fast igår va jag med Natalie och Jesper iaf :P
Fredags så va jag på lan hos kusinen min iaf :) Kul satan att spela 1.6 GRYMT de :) lördagen vart de lite stressning på stan färgning av hår och en grymt lyckad festkväll.. Verkligen sjukt rolig :) Söndagen va man pigg men ingen palla göra nå för ens på kvällen då min energi hade försvunnit så va hemma bara :P I morgon ska syster stå för ett litet dildoparty iaf, kommer bli intressant att gå på ett sånt å :) nu duscha sen mysa ner sig och kika på tv :)
--
Jag visste att du va sjuk i huvudet, men inte så mentalt rubbad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0