Söndag 19/2 -12

Fredags vart det ett litet cs lan hemma hos Rebecca och Erik. Va riktigt roligt faktiskt men man skulle ha haft en dator som va laggfri om man säger så, blir ju genast mkt roligare då :P Men det va ett bra lan iaf :) Fortsatte att spela några timmar igår oxå sen åkte jag hem, fixade mig och drog till Verran sen vidare till Micke. Satt där och drack lite sen kikade vi in på den nya pubben Celio eller vad den nu heter? nice ställe iaf och det va sjukt mkt folk.. Sedan gick vi till tranan och partajade lite där men det sög ganska mkt :/ Man är för gammal för tranan helt enkelt..
Direkt när jag vaknade idag så öppnade jag truckkorts boken och började plugga.. Vart klar ganska nyligen.. Nu försöker jag hettsa lite och vill hitta på någonting  :) förslag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Måste göra om de snart igen, tyckte de var så kul :D

2012-02-19 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0