Måndag 6/2 -12

Lördagen va rolig, svin god mat var det :) Fast när de började spela dansband så tog jag och Moa taxin in till Heartbrake ist, ingen utav oss har varit där så de va roligt att dra dit :) Träffade även C där vilket va roligt :)
Gårdagen såg ut som så att vi låg i sängen och tjocka i oss en massa och kikade på Solsidan en äkta bakis dag fast man inte va nå bakis typ :P hahah Har iaf gått upp nästan 4kg nu och de ör skumt tycker ja.. Äter bra mat och jobbar. När jag va arbetslös och åt typ nästan bara skitmat så gick jag inte upp nå.. Skumt.. Eller? Men skönt att slippa se ut som ett jävla anorexiaoffer iaf :) Kvällspass på jobbet denna vecka då :) Kommer nog bli en lång vecka för jag jobbar själv, kan man säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0