Fredag 24/8 -12

Hej mitt i natten.. Har haft en hektisk dag.. Kolla på en lägenhet 10 i morse gick hem, hittade en ännu bättre lägenhet, ringde på den kolla på den, as nöjd gick jag hem, bytte om och gick ner på stan igen. Vart bjuden på Kina av Zandra med Wille och Moa, Karin kom och vi strosa runt på stan.. Karin åkte och träna, jag försökte vila, käkade på Rojs sen åkte vi till Verran.. Ptjuu.. Va där ett tag sen stack bybo och jag iväg och dona med två små shettlandsponnys och tillbaka till Verran. Hahaha massor att göra idag.. Strax blir det äntligen The avengers som inte är svart!! I morgon blir det en lång skogsprommenad med björnarna och sova i fiskestugan med trevligt folk :) bra dag, bra start på helgen/semestern kommer bara bli bättre å :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0