Fredag 9/9 -11

Vart endel bus i tisdags oxå, åkte iväg på bilbingot där oxå. Kanske inte en
stor hit precis men nu är det påtestat oxå.
Onsdagen vart väldigt lugn, kollektivet va ut och härja medans jag va
hemma och tog det lugnt. Ångrar mig ju såklart nu att jag inte hakade på.
Igår så låg jag bara och kikade på film till typ klockan 3 då jag åkte ner på
stan och handlade presenter till Malin och Anki som de ivrigt fick öppna lite senare
på dagen. Sen skulle jag ut och åka fyrhjuling men precis när vi gick utanför dörren så
började de regna så då bestämde vi oss för en film ist.
Nyss städat lite i kollektivet och väntar på att Malin och Anki ska vakna så
vi kanske kan ta och göra nå då. Kvällen är ej planerad ännu så får se vad som
erbjuds då :)
I morgon blire iaf kalasfest för att fira Mampa och Ank, blir nog en liten hejdå
fest på samma gång för dem oxå skulle jag tro.
Frukost nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0