Fredag 28/10 -11

Lycklig jag vart i morse när jag vaknade då. Det första jag gjorde va att logga in på swedbank på mobilen och jag hade dubbelt så mycke pengar än vad jag trodde. Så nu har man betalat räkningarna och känner att man kan ju göra nå denna månad oxå :D Underbart. Men vad ska man göra då? Kommer ju starta igång med körlektionerna och så och hålla på med det typ hela november men jaa ändå.. Frågan är ju nu denna, ska man ut på Palladium ikväll eller ej?? har mixade känslor angående det.. Är ju inte frisk än heller och det känns som om att det inte blir nå roligt där. Men samtidigt vill jag ju dit för det kanske blir roligt? Vad ska jag göra annars lixom? Känner för nå spontant. Tänkte dra till Emma i byn och vara där men då kunde inte hon i helgen tänkte hänga med Malin men så ska hon till Stockholm så kände ja att jag vill oxå till Stockholm men ska jag åka dit själv då eller? Blir galen!! Får klura lite till på de dära iaf.. Får se om jag tar mig ner på stan idag då och handla lite eller nå? In och snacka med Karin på lindex kanske? Är ju så deprimerande väder så man vill ju bara ligga inne och tycka synd om sig själv med denna jävla förkylning.. Men nu har jag slappat tillräckligt tycker ja så får se vad det blir. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0