Fredag 27/5 -11

Nu är jag helt klar iaf för att färdas mot stockholm, ska snart öppna en cider för att börja festen :)
--
Igår va en otursdag och en dag då det hände mycke.
På jobbet så var det bara krångel exakt hela jävla dagen. Skulle
bli klar med en produkt klockan 9 men vi vart klara klockan 2
TIDIGAST! så det hade bara jävlats. Sen så åkte jag hem, brännde
skivorna till idag åkte på bolaget och sen klippte mig. Sen vart det
till att åka hem, kasta i sig mat sen började alla dessa färgningar på
hår. Vart klar vid 10? då kom Verran och hämtade mig för jag
skulle med henne till en stuga men fick inte veta varför, sen skrämde
hon upp mig så kom jag hem vid 12 och gick och la mig. haha så
va inte många stunder som va lugna där inte :P
--
Om ca 1 timme sitter vi i bilen och har korkat upp, när vi kommer
fram till stockholm så ska vi shoppa lite och handla all alkohol
inför helgen. Efter det så åker vi och checkar in. Då blir det förmodligen
till att göra sig i ordning och börja festen. Kommer vara fest på hotellet
första kvällen.
Näe nu ska jag inte skriva mer om vad vi ska göra och så men helgen
kommer bli grym :D Hoppas bara på finväder så blire kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0